کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

زمزمه ی فریاد

خداحافظ   کمی زوده

برای این تن زخمی

دلی از غصه آکنده

نمونده   سایه ی رحمی

خداحافظ   کمی زوده

نمی  با قصه ام خو کن

که اینجا  فصل تشویشه

اگه عشقه     حالا رو کن

خداحافظ   ز راهی دور

آخه  اون لحظه ترسیدم

نفسها بود   نگاهم رو

از اون  لب بستگی  چیدم

خداحافظ    کمی تنها

من حالا    یکه ی دنیا

دلی مایوس و شیدا بود

از این بدتر    شده رسوا

اگه تلخه   اگه دوره

اگه این قصه ها    کوره

نمیخوام   در تو بد باشم

چش این ثانیه   شوره

تو اونجائی   که خندیدی

و دستت   اومدش بالا

صدام لرزید     تنم آشفت

که این دل کندنه    والّا

من اینجا   بی تو می خندم

دستام لرزون     میاد بالا

خداحافظ    عزیز من

دلِ مجنون      چه بی لیلا

یه روزی   شاید این روزا

بگی   یک گمشده دارم

نگاهِ منتظر     ابر و

من بارون    نمیذارم

یه روزی   شاید این وقتا

به وقتِ گریه ای   گفتی

از اون عاشقترین    حرفی

به یادِ شعـر  می اُفتی

لبام   هرگز  نشد بسته

یا قلبِ لحظه ای   خسته

طنین دل    یه آوازه

یه عاشق     از قفس رسته

الان وقته   که خود باشم

نه یک تنها      نه یک دیوار

خودم شهری    پر آواز

برای هر سری   بسیار

الان وقته   که ما باشیم

از این دوری    جدا باشیم

برای خنده ها     معنی

سکوتی تا     خـدا باشیم    ٢ 

نظرات 2 + ارسال نظر
پری سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

2 راه خیلی موثر برای عبور از فیلتر:
1- سعی کنید بجای نام دامین از IP آدرس سایت استفاده کنید، مثال: بجای سایت www.google.com می توانید در نوار آدرس .66.249.93.104 را بنویسید و این IP را می توانید از این دو سایت به راحتی بدست بیاورید:
Selfseo.com
www.hcidata.co.uk
از این روش تا حدود زیادی می توانید به سایت های فیلتر شده دست پیدا کنید.
2- نصب یک فیل ترشک ن خوب که با استفاده از روش بالا می توانید به سایتهایی که آن را در اختیار شما می گذارند وارد شوید. فقط مراقب ویروسی بودن آنها باشید. من خودم یکی دانلود کردم که چون ویروسی نشدم آن را در این وبلاگ گذاشتم:
http://easy-site-entering.blogsky.com/

آیتا سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ

سلام دوست عزیز به فروشگاه منم سر بزن خوشحال می شم عزیزم

"فروشگاه اینترنتی آیتا شاپ " فروش جدیدترین فیلم ها ، کارتون ، نرم افزار ، بازی و... با 35% پایین تر از قیمت پشت جلد کالاها

"تمامی اجناس خود را با نصف قیمت خریداری کنید ، جدیدترن نرم افزارها نصف قیمت ، جدیدترین فیلم ها نصف قیمت ، جدیدترین بازی های کامپیوتر نصف قیمت"
>> بسته بندی ضد خش و حرارت با سی دی های سیلور بهترین کیفیت <<
"""""""""""" Www.aytashop.com """""""""""""""

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد