کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

همش من این یه کم زوره

هنوزم   وقت غم شادم

هنوز   تـرانـه می سازم

هنوزم   وقت تنهائی

به یک دنیا   نمی بازم

هنوزم   عاشقم  نازم

تو لبخندی    یه دریائی

یه بـارون    تو تن ابری

تو  هستی بخش   فردائی

میگم کاشکی   بفرمائی

یه جوری   از تو روشن  شم

تو این قحطی   نور و دل

یه خورشیدی   بر این تن  شم

میگم کاشکی   نگاه تو

همیشه     عاشقم می موند

همش   از مهر می پرسید

از عشق و    سادگی می خوند

هنوز    این  دوستت دارم

توی قلبم    تک و نابه

هنوز   تا من  تو رو دارم

صدای غم     همش خوابه

هنوز   دستامو می گیری

یه مـا میشیم   با لبخندی

دلم  قرص و    لبم  شاده

چه امیدی    چه پیوندی

میگم   طرز نگاه  توست

یه عالم    شادی میاره

میگی   با گریه های من

کیه    تا صبح  می باره

میگم   این روزها  دستام

پر از عطر و    پر از شوره

میگی   با خنده   دلخوش باش

یکی    تو قصه  مجبوره   .  .  .  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد