سلام وقت خوش  ممنون یاران همیشگی    تشکر از خوانش و نظر شما که همیشه باعث دلگرمی منه     چند خبر  یه آلبوم  از اشعارم  11 ترانه که با ملودی همراه شد  به واحد شعر  در رودکی ارائه شد که دوستان محبت کردند 7 ترانه رو به کل رد کردند یک ترانه تصحیح و 3 ترانه مورد قبول واقع شد بعد از 7 سال دوباره رد ترانه ها   .   سه آهنگ رپ از اشعار قدیمی من خونده شده  خواننده ی عزیز ماوی   هشت آهنگ به سبکهای بلوز و کانتری به خوانندگی صائب خانی     چند آهنگ که داره روش کار میشه توسط دو خواننده ی دیگه   هر کدوم که پخش اینترنتی شد حتما بهتون اطلاع میدم     یه ترانه ی شاد دارم سورپرایز به زودی ایشالا پخش میکنم   باز ممنون که وقت گذاشتید و دلگفته هامو خوندید   شاد و پیروز و برقرار  

 

خـدا می خواد    تو هم میخوای

عزیز و یار من   بشی

خـدا می خواد   تو هم  میای

دار و ندار من   بشی

     هم کس و کار من   بشی

        صبر و قرار من   باشی

      دیگه بهت برنخوره

           تو  روزگار من   باشی

اگه که این ثانیه ها

دِلِی دلِ تو نمیشه

    تموم این   خاطره ها

         یه ذره بوده   همیشه

بدون که این    دنیای من

هر چی که هست   خاکِ دله 

حرمت داره      مقدسه

        خونه ی شـادی   نه گِله

نه غُصه و   رنج و عذاب

    عشقـم   نَمونه بی جواب

تموم این   فاصله ها

         ببین که بوده   یه سراب

فقط   خیالِ کج   مریض

         دوسِـت دارم    آهای عـزیـز

            دُردونـه ی   عاشقی هام

                          دلِ تنگم  آی   ریز و ریز  .   .   .