کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

بخون با من

داره می باره

بازم دوباره

نگاهِ تلخو

باور نداره

داره می خنده

وقتی که گریه ست

میگه ستاره

چشم انتظاره

بازم دوباره

نگو  ستاره

که گریه کردن

پایون نداره

صبحو ندیدی

که وقتِ خنده ست

که غرقِ نوره

بدی  بازنده ست

صبحو میارم

این سوی زندون

این سوی فَنسِ

غصه   پریشون

صبحو میارم

تنها نمونیم

با غصه    اشکو

با غم   نخونیم

خوندن  یه حرفه

وقتی  سرودی

بازم دوباره

نگو  نبودی

نگات می کردم

چشات  یه رنگه

دور نیست    رهائی

لحظه   قشنگه

داد از دلِ تو

که بی پناهه

خدا به همرات

که خیلی ماهه

که خیلی وقته

با تو می خونه

تو زنده موندن

دوباره   اونه    ٢

 

دوباره  رفتم    تا دل سپردن

تا دل به هستِ هستی  سپردن

دوباره چشمام   غرور کوهه

طنینِ تازه    نگاه روحه

دوباره  دردُ  باور ندارم

دوباره تو غصه   کم میارم

دوباره فکر سازشِ با دل

میخوام  ببارم    میخوام   ببارم

از تو می خونم

تا من نباشه

تا من شروع شه

وقتی که پاشه

وقتی که پاشه

این همه خوبی

تو دلِ غربت

نموند  سرودی 

پس بخون با من :

داره می باره

بازم دوباره

نگاهِ تلخو

باور نداره

داره می خنده

وقتی که گریه ست

میگه ستاره

چشم انتظاره

چشم انتظارِ

یه قطره بارون

که جاشه با عشق

تو دلِ زندون

چشم انتظارِ

بودنِ با هم

تا تهِ دنیا

همدم و همدم

 

شاده   تـرانه

وقتی  تو هستی

اگه  نخوای که

با شب  برقصی   .  .  .   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد