کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

نامردی رو ارشد کردم

انگار بهت بد کردم

نگاهتو  سد کردم

یه میلیارد عشق و خوبی

فوقش واست   صد کردم

انگاری  حـ سد  کردم

قرمزاتو  رد کردم

تو عاشقی باختن و

یه حکمِ اَ بد کردم

زرد کردم و زرد کردم

تقاضای اَ شد  کردم

اشهدتُ خوندی و

گفتی دلُ مرد کردم

خاک و شنُ   گرد کردم

مهر تو رو   سردکردم

رفته  عقبگرد کردم

شطرنجتو    نرد کردم     ٢

  نگو که این یه بازیه

       راس راسی  حکمِ قاضیه

            نگاه گوش کن   چه نازیه

                   آهنگِ غصه سازیه   ( ٢ )

 

وقتی از قصه دور شدی

اونوقت میگم گنام چی بود

صداتُ سوزنی کن و

بگو که اون خدام کی بود

بهت میگم که حیفِ تو

چرا همش یک طرفه

وقتی دیدی پا نمیده

گفتی که دل مُعرفه

گفتی که باور نداری

غم تو دلم  جا بذاری

گفتی همون شاهزاده ای

کتابُ اشتباه داری    ٢

کتاب من سقوطِ تو

سقوطِ هر چی خوبیه

هر کی که خیرمُ می خواد

فکر می کنم     دروغیه

کتابِ من  جلد نداره

موریانه خورده  سطراشو

هر چی که هست  کِبر و غرور

حل نکردی   معماشو

میدونی  آرزوم چی بود

داشتنِ تو   فقط همین

حالا دونستم  هوسه

عشق تو رفت     بشین ببین

گفته بودی   صداقتُ

فقط  جلو پام میذاری

گفتی دروغ در اومد اون

حرفای تو خواستگاری    ٢

    نگو که این یه بازیه

         بازیِ مشترک   تموم

               قصه ی تو  فُکاهی بود

                     دِرام   نشسته روبروم .    ( ٢ )

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد