کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

امروز

اگه این دل همه جا حس نکنه رنگِ تو رو

بو و آهنگِ تو رو   همه جا زنگِ تو رو

وای که باید بمیره

آره باید بمیره

اگه این دل نره قربون دلت   سر تا پا  آب و گِلت

وای که باید بمیره

آره باید بمیره

اگه نشمره صدای نفسات   اگه هر لحظه نمیره پا نگات

وای که باید بمیره

آره باید بمیره

آره باید بمیره

اما بگو

این همه به خاطر تو روشنه     دله  تاپ تاپ میزنه

تو بگو مثل منی

مثل من به سیم آخر میزنی

وقتی میلرزه تنت تو تاریکی

میگی که  منو  داری   به شبه چنگ میزنی

زیر آهنگ میزنی ؟

تو میگی مال منی

تو میگی مال منی

وقتی یک روز کسی پات می میره   واست زردی می گیره

یا که لِه شدش زیر بار نگات   غرق تو حال و هوات

تو میگی مال منی

تو میگی مال منی

وقتی سر داده صدای نفسات    دلی می لرزه برات

تو میگی مال منی

تو میگی مال منی

آره میگی چون فقط تو رو دارم

از همه آدما بیشتر دوست دارم

که کنار تو باشم

که شکار تو باشم

آره میگی چون که من مال تواَم

من و تو  کِرِ همیم   ثبتی احوال تواَم

همه اشکام فقط نذر توئه

خیر اموات     دلم رو می جُوه    ٢

حالا امروز همون روز بزرگ

بره مونده وسط این همه گرگ

منو فریادِ دلو  داد   بیداد

بیش از این بر نمیاد  روحت شاد

رفتی اما چی بگم قسمت بود

شایدم خدا نخواست   حکمت بود

مرسی   من تندی برم  یار کجاست ؟

حس دیروزی چیه          این فرداست  .   .   .

 

سر صبح

٣ خرداد

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد