کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

دیوانه ( یک کلمه )

 

دیوانه ی تو

  دیوانه ی تو بوده ام .

 گویم صنما  افسون شده ام

 مجنون شده ام  مجنون شده ام

 در خون بُده ام   گلگون شده ام

 افسون شده ام   در خون شده ام

 مِی گون شده ام   بیرون شده ام

 صاحبدل و لیک   غمگون شده ام .

 بیرون شده ام   بیرون شده ام

 وانگه صنما  در خون شده ام

 افسون شده ام   شبگون شده ام

 هِی گو شده ام    هو جو شده ام 2

 دیوانه ی تو

 دیوانه ی تو

  دیوانه ی تو بوده ام

 من چون بُده ام

 این چون شده ام

 دور قمرم   مهگون شده ام

 رُسته زِ نیاز   رَسته ز هراس

 هِشته غم و لیک   چون گم شده ام

 افسون شده ام   مِی گون شده ام

 در خون شده ام  

       من چون شده ام ؟ 2

 راویِ نیاز    رازی به هراس

 آن شورِ سحر    کز تب شده ام

         شبگون شده ام

 طاهردل و چند   بی چون شده ام ؟

     من تو بُده ام    این چون شده ام ؟

 دیوانه شدم   دیوانه شدم

   هر دم صنما   من تو شده ام

       افسون شده ام    افسون شده ام .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد