کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

از من فنا شدن نیست

 

از من خدا نگهدار

خاطره ی خیالی

تو این سکوت و تردید

یه قصه ی محالی

از من خدا نگهدار

رسمی که عاشقونه ست

کنار هر شروعی

پایونی بی بهونه ست  .

دیگه به خاطر شب

یک چلچراغ نمی خوام

وقتی که با تو هستم

صد چلچراغ رویام

گاهی به خوابِ من باش

گاهی که وقتِ غُصه  است

سر تا به پا سرودم

تازه شروع قصه است

لبهای بی ستاره

واسم دعا کنین تا

یک آسمون ببارم

صد کهکشون بیارم

ساعت به ساعتِ شب

جائی که وقتِ گریه است

اشکم تو را فراموش

با دل شدم هماغوش .   ۲

از من خدا نگهدار

ترس شبِ جدائی

اشکی که رنگِ دریاست

میگه دیگه  رهائی

از من خدا نگهدار

وقتی که دل باهامه

من یک تنم   یه گیتی

شب روشن از صدامه  .   ۲

     ا ـ راغب 

    آخر تابستون

 

نظرات 1 + ارسال نظر
گیلاس(منظ) دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ق.ظ http://monzo.blogsky.com

اگه شعر ها مال خودت باشه خیلی قشنگه!!
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد