کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

خلاصه کنم

 

توی این سرو صدای کاغذی

وسطِ رنگای تند  نه فانتزی

توی این پس کوچه های جمعِ خاک

توئی و      یه دنیا حرف بی کسی

صدا   هنگامه ی وصل تن   هوا

وسط پیاده روهای    بلا

تو و یک عالمه  مهر    به یک طرف 

تو و یک عالمه قهرِ بی هدف

قهری با دنیای من

چون دشمنم

از تمومِ اون طرف

دل می کنم

همه اطراف پُر حسرتند

ولی

واسه قبر کردن تن

 گِل می کنم

بیا تا سر و صدا مچاله شه

که فقط من و توئیم    ما همنفس

بیا از سر غروب حواله شه

که توی صبح سکوت   توئی و بس  .   ۲

دوشنبه

۵ / ۶ / ۸۶

۴ بعد از ظهر

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:10 ب.ظ http://www.afsos.blogsky.com

باز در کلبه تنهایی خویش

عکس تو روی مرا ابری کرد

عکس تو خنده به لب داشت ولی

اشک چشمان مرا جاری کرد

میلاد نور مبارک ایام به کام
دووبلاگ دارین تبریک
قشنگن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد