کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

برای خداوند

                      به نام حق

سلام سلام . قبل از اینکه مطلب جدیدم رو بنویسم دلم می خواست یک چیزی رو بگم( که البته

نمی دونم چقدر برای عزیزانی که لطف کرده وبه این بلاگ من سر میزنن مهمه ٬ ):من حرف

برای گفتن زیاد دارم اما علت اینکه دیر به دیر مطلب می ذارم اینه که هم وقت زیاد ندارم وهم

زیاد اهل کامپیوتر نیستم و با اصرار همسرم تصمیم گرفتم که بلاگ تشکیل بدم . البته خوب

فکر نمی کردم نوشته هام ارزش خوندن داشته باشن و فقط برای دل خودم می نوشتم  که

البته خیلی از نوشته های قبلی خودم رو انداختم . حالا امیدوارم که با نظرات شما وبا عنایت

خداوند و با حمایت همسرم روز به روز نوشته های بهتری رو ارائه بدم .

                                                   اوس کریم سلام

خوبی ٬ می دونم شما این رو می دونستی اما خوب باید برا دوستام توضیح می دادم .

خوب ٬ بگذریم ٬ به خودمون برسیم . راستی ناراحت می شی اگه با شما راحت صحبت کنم

آخه از طرفی هم دلم می خواد با شما راحت باشم واز طرفی هم نمی خوام به عظمت وجلال

شما بی احترامی کنم . ( البته من کی باشم که بخوام با شما صحبت کنم یا که توهین . )

اما حالا شما فکر کن من یه آدم که پر از گناهه و می خواد با شما صحبت کنه و نمیدونه چطوری.

خدایا چرا ما آدما اینقدر خودخواه ٬ زیاده خواه ٬ کوچک وخیلی ضعیف هستیم ؟ خوب البته میدونم

الان چی بهم جواب میدی ٬ ولی بذار من با ذهن کوچیک خودم بگم . ( البته تنهایی فکر کردم و

خیلی به خودم فشار آوردم که به نتیجه رسیدم .)

ما آدما زیاده خواهیم چون باتمام ناتوانی خودمون میخوایم تمام اون چیزایی رو که تو آفریدی مال

خودمون کنیم . .......... 

پایان قسمت اول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد