کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

نمی دانم . . .

غم قشنگ من از چیه    نمی دونم

برا  چیه   نمی دونم    برا کیه  نمی دونم       باید کدام پیام دل را نجوا نمود  

به کدامین دریا رفت و ساحل آن را برای خود نمود  تا همیشه  .

آیا ساحل غم    قشنگ من است  .      می دانی ؟

                                                     از زمین به آسمان

آیا نور آفتاب را   از برای خود نموده ای ؟   آیا آفتاب حاضر به همنشینی با تو

می شود  ٬  آیا همیشه آفتاب باید محکوم به تلاءلو باشد ٬  آیا همیشه زمین

باید غمهای پنهانی آفتاب را ببلعد و سکوت کند ؟   چرا و به چه حقی ؟

                                             آیا آفتاب  غم قشنگ من است .  می دانی ؟

                                                  از آسمان به ناکجا آباد

از برای من   از برای تو   از برای ما  .  همه چیز و همه نوا  و همه کس  از برای

کیست ؟  ؟  ؟

زندگی در ناکجا آباد از برای کیست   .  تو هر کجا خواهی رفت و هر کجا خواهی

ماند  اما من با تو نمی آیم   به ناکجا آباد بی در و پیکر  .  برای همین تمام جملاتم

یک بیانی تازه دارد  .  چون نمی خواهم پایبند جمله ی قبلی ام باشم  . 

به کدامین قانون باید تمام حس ها  و کلام ها  پیوند داشته باشند . به کدامین

قانونِ بی قانون  عشق باید مال من باشد  .  به کدامین بی قانونی باید تنفس

برای یک بدن باشد و یک روح را در خود خفه کند   .

به کدامین  روح می توان تنفس در دنیای کثیف را پیوند کرد و کثافت دنیا را برایش

حلاجی نمود  .   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد