کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

کفشدوزک

نوشته هائی پر از احساسات ناب

برای تو

گل نازم   یه ماه میشه

جلوه کردی  توی قلبم

دیگه تو  اون عمر و جونی

روح من  امید و صبرم

امروز  یک ماهه شدی تو

الهی  صد سالِ خوشبخت

انتظار  چشم نازت

عاشقونه   وقت و بی وقت

گل من    مهمون قلبم

صاحبِ  خونه ی شادی

شاعرانه    پا به پاتم

با همه   عشقی که دادی

با تموم   مهربونی

دنیا ساده ست  چون جوونی

مثل لبخند میشه  وقتی

قدر  قلبتو  بدونی    ٢

 

توی چشمای  قشنگت

من یکی   خیلی کوچیکم

وقتی عشق من  یه دنیاست

آره من   همین  یه تیکم

عزیزم   دو ماهی رفت و

به همین  زودی  یه ساله

میگذره   روزا  و  ماها

بعدِ اون   فقط خیاله

فقط یه  خاطره ی گم

ترش و شیرین و   هزار تو

زندگی   رسمش همینه

مهر و لطفتو   بکن رو

خـدا   گل کن  تو تـرانـه

وقتی شوق تو   نباشه

این ترنم    عاشقانه

نور و امید رو   می پاشه   .  .  . 

 

یازده آبان    پانزده آذر  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد